Actieve Retraite Ventoux - Lemelerberg

18 mei 2019 - Dalfsen, Nederland

Dag lieve allemaal! Welkom op mijn reisblog. Ik ga deze plek gebruiken om verslag te doen van mijn fietsreis van Malaucene naar Dalfsen augustus-september 2019. Ik doe dat voor jullie en een beetje voor mezelf. Ik word namelijk een dagje ouder en dan kun je je soms niet alles meer even goed herinneren . Als ik weer thuis ben in Dalfsen kan ik nog eens rustig lezen wat ik onderweg eigenlijk allemaal heb meegemaakt. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Ik heb er zin in! Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    18 mei 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Mark:
    18 mei 2019
    Tof Berend! We gaan je zeker volgen op je avontuur van de Mont Ventoux terug naar huis in Dalfsen. Lieve groet, Anja en Mark
  3. Bart:
    19 mei 2019
    Leuk! Bijna 1300 km zo te zien? Heel veel plezier! Ik ga het volgen!
  4. Miranda:
    20 mei 2019
    Omgekeerde pelgrims route van Santiago de Compostela naar Dalfsen vanaf de Ventoux 🚵‍♂️ ...weliswaar per fiets; uitdagend hoor! Het aanbod van onderweg ergens oppikken is helaas verlopen, was geldig tot....18 mei.......hihi.
    De voorpret is begonnen
    Maar eh, " kop der veur" en vooral genieten! 👍
  5. Berend:
    20 mei 2019
    De Koga is al naar de fietsenmaker geweest en goed verwend. Ortlieb is op orde. De "zijns-orientatie" is al gestart.
  6. Niek:
    20 mei 2019
    Lieve vriend, Ik zie samen met Anasuya uit naar je ervaringen.
    Dapper hoor; alle respect!
    Good goan!
  7. Dieter Möckelmann:
    Held! 😃💪🏻
  8. Mark:
    21 mei 2019
    He lieve vent, leuk dat je de brutale suggestie opgepikt hebt. Ik kan je half juli uit eigen ervaring vertellen hoe het is om een maand op jezelf te zijn. Ook wel spannend! See you soon
  9. Berend:
    30 mei 2019
    De route in GPS is klaar, de fiets ook. Op aanraden van velen heb ik toch maar de eerste drie nachten geboekt ( zomervakantie...), daarna beslist het lot.
    Maar eerst vier weken met mijn lief op de racefiets naar de Pyreneen en de Ventoux tot 18 augustus en daarna en route.